30 Eylül 2011 Cuma

Sebepsiz üzüntü


Başlık her ne kadar sebepsiz üzüntü olsada , her üzüntünün bir sebebi vardır aslında.Üzüntülerde çeşit çeşittir ; ben üzüldüğüm zamanlarda aşk filimleri izleyip duygusal şarkılarda hayvan gibi ağlarken , bir başkası üztüsünü içine atıp sessiz kalmayı tercih ediyor . Her neyse en ufak şeyden etkilenip üzülmesemde sevdiklerim konusunda fazla hassasım sanırım. Sevdiğin birine bakışlarınla dokunmak sevgini bakışlardan öteye anlatamamanın çok kötü bir duygu olduğunu anladım.Kendimi ne kadar frenlemek istesemde benimde gurur yaptığım anlar oluyor . Niye beni anlamayan , anlamaya çalışmak yerine inat yapan bir insana beni anlaması için yalvarayım ki(!).Bazen insan karşısındakine gurur yapsa bile içten içe üzülüyor , gözyaşlarını onun yanında dökemesede içine akıtıyor.İşte tamda böyle bir durumla karşı karşıyayım , sevdiğim bir insanla küs kalmak bana göre değil ama karşımdaki inatla beni takmıyorsa ben ne yapabilirim ki ? Neyse konu çok uzadı benim gibi morali bozuk olanlara gelsin bu şarkı


MukbiL & Cem Adrian - Aşığım Sana Hakan_0795

Hiç yorum yok: