18 Ekim 2011 Salı

Kişisel sıkıntı

Bayadır ne yazsam diye düşnüyordum ama sağolsun bazı saçma insanlar bu yazıyı yazmama neden oldular . Uzun zamandır bi sinir vardı üzerimde kime karşı olduğunu söyleyip kunil , ezik , aşifte insanları daha fazla deşifre etmek istemiyorum.Zaten ben bu yazıyı yazıp yayınladıysam sinirimin boyutunu anlamaları lazım . O kişi bu yazıyı okuyorsa burdan ona mesaj gönderiyorum : Mal mal yaptığınız işleri hiç takmıyorum helede yerime koyduğunuz saçma insanlar beni interes bile etmiyor benim tek takıntım merak etmiyormuş gibi görünüp arkamdan beni sormayın kimseye . Çok merak ediyorsan gel bana sor arkadaşım ne sormak istiyorsan . Gerçi ne konuşmayı planlıyorsun ? " Nasılsın sana ne güzel şerefsizlikler yaptım ben öyle ya süperim" falan mı ? . Yok yok mümkünse gözüme gözükme , çünkü suratına tükürsem tükürüğüme acırım o kadar değersizsin artık.Bu yazıyı okurken miden karıncalanıyorsa ya sinirlendin yada pişman oldun demektir kii pişman olduysan elini ağzına götür ve ovuç içini yala , üstünede bir sürahi su iç.Böyle şeyler yazmak istemezdim ama benimde sabır derecem var. Son bi şarkıyla bitiriyorum yazıyı iyi dinlemeler :)




model-bir melek vardı | izlesene.com

Hiç yorum yok: