25 Kasım 2011 Cuma

Affediiin :(

Yazıma başlamadan önce belirtmek istediğim bir kaç şey var arkadaşlar.Yorum yapan okurlarımın sayısı zaten yeterince az , birde yorum yapan arkadaşlar isimsiz olarak yorum gönderiyorlar bu beni dahada üzüyor.Yorum yazanlar Adı/url kısmına sadece adlarını girerek yorumlarını isimli bir şekilde gönderirlerse bende hangi okurumun daha çok yorum yaptığını bilmiş olurum.Bu arada bana bir şekilde ulaşmak isteyen varsa yine yorumunda bunu belirtirse ben okurlarıma ulaşırım :)
Affedin beni diyerek yazıma giriş yapıyorum.Malum Ankaradan güzel bir dönüş yaşadım önceki yazımda anlatmıştım.Sonrasında sınavlardı oydu buydu derken hiç bilgisayar açabileceğim vaktimin kalmadığını fark ettim.Bu yüzden sizden özür diliyorum ama bende olabildiğince blogla ilgilenmeye çalışıyorum.Söz en yakın tatilde siteyi yazılarla doldurup taşıracağım.Evet telafi amaçlı şarkı paylaşarak kaçıyorum :)


Katy Perry - Firework | Official Video ile Musickoliq

2 yorum:

Zeki :D dedi ki...

biz seni hiç üzermiyiz krdeşm affettm gtti :D

hande* dedi ki...

hah :D sağolasın :D