23 Aralık 2011 Cuma

Zaman yanan saman..


Ne çabuk geçti zaman hiç anlamadım doğrusu.Bütün seneyi gözden geçiriyorumda bazen geçmişe gülüyorum bazende üzülüyorum.Yeni bir yıla girmemize çok az kaldı her yıl yeni bir umut işte.Yeni yılda benim olmasını istediğim şeylerin listesinide yapacağım ayrı bir yazımda ama esas yeni yılda küs olduğum insanlarla barışmak istiyorum.Düşünsenize bütün dünya aynı günü kutluyor barış içinde ama siz kırdığınız kalplerle yeni yıla giriyorsunuz ? Gerçekten kötü birşey.Ben özrümü dilerim zira kabul etmeyen kendi bilir kardeşim.Her zaman insani vazifemi yaptığıma inanırım.Yeni yıl için sizlere süprizlerimde olacak.Yeni yıl için özel bir yazı daha yazacağım ama şimdilik sizlere 2 öneride bulunuyorum
1- İnsan sevdiklerinin değerini yitirmeden anlamıyor , sevdikleriniz yanınızdayken sıkı sıkı sarılın
2- Yeni yıla kırdığınız kalpler , kırgınlıklar ve küslükler ile girmeyin..

3 yorum:

isimsiz .p dedi ki...

önerilerini dikkate alıcam arkadaşım :)

Hande dedi ki...

İsim yazmamakta direniyorsun sanırım , yinede teşekkürler dikkate aldığın için :)

isimsiz .p dedi ki...

ismimi söylemem .p