18 Ocak 2012 Çarşamba

"Aşk"..


Ben aşka inanmam bana ters böyle şeyler diye düşünen bir insan olarak nerden bilebilirdim ki bir gün bu fikrimin değişeceğini.Meğer aşk dediğin o kadar kutsal bir şeymiş ki..Hani bazen bir kitap okur,bir büyüğün tavsiyelerini dinler ; hayatımıza yön verir ,kararlar alır,bazı şeylerin farkına varırız.İşte bende Elif Şafak- Aşk kitabını okumaya başlayalı iki gün oldu , şimdilik yarısından çoğunu geçtim.Aşk denilen duygunun benim kafamda tanımsız kalmasının başından beri bir hata olduğunu anladım şimdiye kadar.
Meğer bende aşıkmışım içten içe..
Aşk dediğin iki sevgili arasında geçen bağ ile kısıtlı değilmiş.Aşk iki dost arasında da olurmuş.Aşk ; sevginin aşırı fazlalaşmış haliymiş.
Kendiminkinden bahsedecek olursam , Aşk ;
Sana karşı hatalar yapmış bir dostu defalarca affetmek , yaptığı kötülükleri düşünmeden içten içe özlemek.O dostun sevgisine doyamamak , yanındayken manevi huzuru bulmak.Bana göre dosluktaki aşk , iki sevgili arasında geçen aşktan daha yüce bir anlam taşımakta.Ben o kadar tanımladım da , sahi nedir aşk ?.
Yaradana ,sevgiliye , dosta duyulan bu yüce duygunun tanımı varmıdır ?
Tanımı nedir aşkın bilmem lakin bildiğim bir şey varsada , üç harf diyip küçümsediğim duyguyu şiddetle dostlarımda hissettiğim..

Hiç yorum yok: