28 Nisan 2012 Cumartesi

Kalemim kurudu..

Yazının Şarkısı

Yazacak bir şey bulamıyorum.Eskiden de bulamazdım aslında.Anlattığım gibi işte.. Hep depresyondayım , nadirdir mutlu olduğum anlar.Ya bir arkadaşı elimden kaybederim , ya salak bir sevgili bulup elimde tutamam onu acısını çekerim , ya da ailemle kavga ederim.Dün mezuniyetimiz vardı. O kadar özene bezene hazırlandım , herkes çok güzel olduğumu söyledi , sevdiğim arkadaşlarımlaydım.Yine de gecenin sonunda saçma sapan şeylerden dolayı ağladım , yine moralimin içine sıçtılar.Mutlu olamıyorum işte , olsam da mutluluğun tadını çıkaramıyorum.Çünkü biliyorum birinin gelip mutluluğu elimden alacağını.Mutsuzluktan her şeyi boşluyorum tabi.Arkadaşlarımı , blogumu , derslerimi.Çok uzatmayacağım yazıyı , veda falan da etmiyorum benden o kadar çabuk kurtulamazsınız. Daha çok dert anlatacağım size.Demek istediğim şu ki ; yazmamı istediğiniz konular olursa buradan bana ulaşabilirsiniz veya yorum yaparak bana bildirebilirsiniz o da olmadı buradan da ulaşabilirsiniz.Artık daha çok tavsiyeye ihtiyacım var , çünkü kalemim kurudu..

10 yorum:

Adsız dedi ki...

hataların hakkında yazabilirsin mesela

Hande* dedi ki...

Zaten yazıyorum ama peki daha fazla yer veririm.

Adsız dedi ki...

mutlu edici bir şeyler yazabilirsin

Hande* dedi ki...

Mutluluğu bulabilirsem neden olmasın.

Güler :) dedi ki...

Mezuniyette hiç mutsuz görünmüyordun o.O

Hande* dedi ki...

İlk başlarda süperdim mutluydum sonra bazı şeyler oldu ağladım zekiyle beste sakinleştirdi falan :)

deeptone dedi ki...

ödülün var bende.
:)

Güler :) dedi ki...

Üzme kendini :)

Katip* dedi ki...

yazılarını çok seviyorum yaa. :))

Hande* dedi ki...

Teşekkürleer :))