6 Ocak 2013 Pazar

Pazarları hiç sevmem demiş miydim?

(Yandaki resim: ders çalışırken ben)

Evet gerçekten pazarları hiç sevmem. Genellikle pazar günleri benim için ders çalışıp pazartesiye hazırlanmak anlamına geldiği için nefretim hayli çok bu güne. Hele ki daha yeni yoldan gelip şu an yarın ki sınava çalışacak olmak bende soğuk duş etkisi yaratıyor. Neyse ki 3 hafta falan kaldı sanırım, 15 tatile kavuşmamıza. Yeni yıldan beklediğim şey "yeni yollar, yeni insanlardı" ama benim bu isteğimi evren "yeni kollar" olarak anlamış olsa gerek. Yoksa bu sınav takviminin başka bir açıklaması yok. Ben şimdi size "tatil gelsin yea" diye çemiriyorum ya, tatil gelince de "off değişiklik istiyorum, çok sıkıldım" diye çemkireceğim. Yani bu durumda siz çemkirme duvarı olmaktan kurtulamayacaksınız. Sevgili evren "yeni yollar" isteğimi yanlış anlamış olsa da diğer isteklerimi doğru anlayıp ışık hızıyla gönderir umarım bana. Şimdi benim ders çalışmam lazım. Siz çayı koyun, ben 2 haftaya dönerim Öpüyorum!

Hiç yorum yok: