26 Şubat 2012 Pazar

Hatalar..



Yazının şarkısı

"Bir iz bırak burda , iz bırakanlar unutulmaz "

Hani tam hayatınıza düzen verirsiniz de biri çıkıp girer ya yeniden hayatınıza.Sonra tüm alışılmış düzeninizin içine eder sizi darmaduman eder.Kendinizi sorgularsınız nerede hata yapıyorum diye.Buldum ben nerede hata yaptığımı.Herkesi düşünmem , onlar için yaptığım fedakarlıklar , Onlar için sevinmem ,her şey.. Ben kendimi kaybetmişim bir kere.Başkalarını mutlu edeyim kırmayayım derken ben , ben olmaktan çıkmışım.Her gün çevresindekileri kollayan ,onlar için mutluluk rolünü üstlenmiş bir hande var içimde.Peki ya benim mutsuzluğum ? Mutlu ettiğim insanlar benim mutsuzluğumdan ne diye zevk alırlar.Ben mi iyiyim onlar mı kötü ? Ben artık çevremdekileri anlamaya çalışmaktan çok yoruldum.Gereksiz insanlar gereksiz olduklarını birer birer hayatımdan çıkarak gösteriyorlar.Hayatımdan çıkan insanlar için üzülüyor muyum ? Hayır asla.Sadece buruk bir sevinç yaşıyorum işte.Gerçek yüzlerini gördüğüm için.İlk tanıştığınız günden itibaren yatıp kalkıp düşündüğünüz insan , üç gün görmeyince özlemden delirdiğiniz insan , size senelerce beraber olacağız diyen insan sizi bırakınca üzülürsünüz değil mi ? Ben üzülmüyorum.Pişmanlıkta duymuyorum.Sadece diyorum ki vakti dolan varsa buyursun gönül kapısı daima açık.

Hiç yorum yok: