17 Ağustos 2012 Cuma

Yaz Hatırası



Yazının Şarkısı

4 yaşındaydım sanırım çok net hatırlamıyorum, bir ev aldık Dikiliden. Denizi gayet güzel gören, teras gibi balkonu olan, kendisi küçük balkonu büyük güzel bir ev. Her yazın başında gider, yaz sonunda dönerdik. Babamın tatili bitince git gel yapardı her gün, akşama doğru balkonun arka tarafına çıkar babamı beklerdik hep. Onun haricinde denize girmek ve parka gitmekten başka yaptığımız bir şey yoktu. Ablam sıkılmazdı zaten babam bilgisayarla uğraşır annem de benle uğraşırdı. Bir arkadaşım vardı adı Tugaydı, 8 yaşına kadar birlikte büyüdük aynı apartmanda. Her gün Tugayı uyandırır benimle oynamasını söylerdim.8 yaşına gelince Tugaylar taşındılar, o zaman soğudum o evden. İlk defa yalnız olduğumu hissetmiştim. Aslında daha öncede yalnız olmuştum( annem işe gittiğinde onun yastığına sarılır kokusunu içime çeker yalnız olduğumu düşünürdüm). Ama bu başkaydı Tugay'ın beni sevmediği için gittiğini düşünmüştüm. Sonra İngiliz bir çocuk taşındı yandaki eve adı Dominik'ti. Benden 2 yaş büyüktü sanırım sarışın mavi gözlü yabancı olduğu belli olan bir çocuktu. Türkçe bilmiyordu, bende ingilizce bilmiyordum. El kol hareketleriyle anlaşmak ve onların bahçesindeki havuza girmekten başka bir şey paylaşamıyorduk. Annemin bir işi için birkaç günlüğüne annem ve ben Dikiliden Manisaya gelmiştik, işte o zaman taşınmışlar giderken bana bir poşet oyuncak bırakmış (hala saklarım). Artık iyice soğumuştum bu evden, bir daha gelmemek istiyordum. Uzaklaşmak, sadece uzaklaşmak. 4 sene önce hayatımın en kötü hastalığını yaşadım orada. 2 hafta hastanede yattım, kaptığım mikrop tüm vücuduma sarmıştı. Konuşamıyor, yemek yiyemiyordum. Bol bol iğne atılıyor, serum yiyor ve doktorların " geç getirmişsiniz, getirmeseydiniz ölürdü" öğütlerini dinliyordum. Benim bu hastalığımdan bir sene sonra ablam epilepsi krizine girdi "o ev" de. Bergama- Dikili-Manisa-Turgutlu- İzmir arası hastanelerde koştuk sürekli. Birkaç arkadaş edindim kendime kışın arayıp halimi hatrımı soran unutmayan birkaç "gerçek" arkadaş. Onun dışında beni oraya bağlayan bir şey olmadı. Geçen sene de "uzun kirpik" dediğimiz şahısla tanıştım zaten tüm senemi mahfetti biliyorsunuz. Bu senede annem ameliyat oldu işte. Ve bunların hepsi "yaz mevsiminde" oldu. Bende sevmedim yaz mevsimlerini. Benim için en kolayı buydu.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba,


Bloglar Mahallesi (http://bloglarmahallesi.com/index.html) projemiz kapsamında;

Bloglar Listesi ve/ya Muhtarlık üyesi olduğunuz için, Bloglar Listesi ve Blog Katolog sayfalarınız hazırlandı.

Bloglar Listesi Sayfanıza ulaşmak için:
http://bloglarlistesi.blogspot.com

Blog Katalog Sayfanızın linki :
http://gunce.bloglarmahallesi.com/hayatister.html

Lütfen bir göz atarak;
a) değişiklik isteklerinizi
b) kategorisinde düzeltme gerekliyse
c) eğer başka ketegorilerde de olması gerekliyse bunların hangileri olduğunu
d) http://katalog.bloglarmahallesi.com/blogkatalogindex.html sayfamızdaki mevcut kategorilerden/temalardan farklı bir kategoride olduğunuza inanıyorsanız lütfen bu kategori ve/ya tema adını bildirin açalım…

Sayfa içeriğini, arzu ettiğiniz her zaman güncelleyebilir ve değiştirebilirsiniz.. Bu tarz istekleriniz için muhtar @ bloglarmahallesi.com adresine mail atmanız yeterlidir.

Bizim Bloglar Mahallesi (BBM) sitesi, dolayısı ile BlogKatalog ve Bloglar Listesi henüz yapılanmasını tamamlamadı, hızla ilerliyor…Önerileriniz, yorumlarınız ile hepimizin daha rahat kullanabileceği ve okuyucunun daha fazla beğeneceği bir hale getirmek isteriz. Desteğinizle daha geniş çevrelere yayılmak isteriz…

BBM olarak 1Ağustos 2012 tarihinde bir kampanya başlattık. Blogum SESlendi adlı bu kampanyamızın amacı değişik nedenlerden dolayı okuyamayanlar için sesli postlar hazırlamak. Detaylarına ve SESlenen bloglara/postlara Blogum SESlendi Kampanyası
(http://etkinlikler.bloglarmahallesi.com/bbmkampanyalari.html) sayfamızdan ulaşabilirsiniz..

Ayrıca:
Bloglar Listesinde yer alan isimlerin bazıları, Blog Star Seçmelerinde önerilen blogların isimleri olduğundan ve listeye otomatik alındıklarından dolayı veya sehven listeye alınmış olduğundan şu soruyu da sormak gereği duyuyoruz:

Bloglar Listesinden ve/ya Blog sayfalarından kaldırılma talebiniz var ise lütfen bildiriniz ki sayfa/larınızı kaldıralım, ama bizimle kalırsanız daha mutlu oluruz…

Sayfa/larınızı olduğu şekliyle onaylıyorsanız, değişiklik istiyorsanız veya sayfa/larınızn tamamen kaldırılmasını istiyorsanız lütfen en kısa sürede muhtar @ bloglarmahallesi.com adresine bildirin.

İlgi ve desteğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.

Bizim Bloglar Mahallesi..