30 Mart 2012 Cuma

1 Nisan

2 gün sonra 1 Nisan.Zaten hayatım şaka gibi o yüzden şaka kaldıracak durumda değilim.Sınavlar , kavgalar , kırgınlıklar.Hayatım hep aynı kurala dayalı : biriyle aram bozulursa diğeriyle düzelir.Sürekli birisiyle küsersem başka küstüğüm biriyle barışıyorum.Bu sefer farklı işte.Giden geri gelmiyor , geri gelmediği gibi yeride dolmuyor.Hani bazen bi boşluk hissedersiniz ; yerini hiç bir şarkı , hiç bir insan tutamaz.Gidenin elinizde bir fotoğrafı bile yoktur.Onu deli gibi görmek istersiniz ama gördüğünüz yerdede kaçarsınız gizlice.Şimdi bende gittiğimiz yerlerde gideni arıyorum , dönmeyeceğini bile bile.Bok gibi şakalarla geçecek 1 Nisandan istediğim tek şey ; giden kişinin "hepsi şakaydı" deyip bana geri dönmesi.Çünkü gerçekten çok özledim. Not: 1 Nisanı bile ona bağladım ya helal bana.

Hiç yorum yok: