14 Mart 2012 Çarşamba

Lanet hastalık !


Tüm neşemi kaybetmiş olarak tekrar karşınızdayım ! Aslında neşemi kaybetmemi gerektiren şey bir insan değil hastalık.Evet evet hastalık.Tam sınav haftasındayken burnumu çeke çeke ders çalışmak , çalışırken uykumun gelmesi bile sinirlerimi bozmaya yetiyor.Hayır anlamıyorum ki sınav haftası bitsin öyle hasta olayım razıyım ama yok olmaz tam sınav haftası hastalanacağım ki bol bol öksüreyim okula gidemeyeyim burnumu çekeyim falan.İlaç içmeyi sevmediğim için doktora çıkmamıştım ama dün iyice kötü olunca doktora çıktım.Kan tahlili yapılırken kanımı alan hemşire artık ne yaptıysa kolum davul gibi şişti.Ben sinirden deliriyorum " Abla naptın lan koluma şişti oynatamıyorum " diyorum , Kadın bana " Geçer kızım o geçer oynama sen " diyor. Neyse ki bugün şişlik indi ama hala kolumu oynatmakta zorlanıyorum.Yani canlarım böyle boktan bir haftanın içindeyim.Neyse Gözlerinizden öperim.

Hiç yorum yok: