16 Mart 2012 Cuma

Happy


Normalde bu yazıyı yarın yazmam gerekiyordu ama yarın kuzenlerim gelecekmiş onca yoğunluk arasında bilgisayarı açabileceğimden şüpheliydim.Bu hafta 2 sınavıda geçmiş (geçirmiş) bulundum.Yinede daha bir sürü sınav var ama beni çok mutlu eden bir şeyi paylaşmak istiyorum.Fazla dergilerle falan aram olmasada sıkı bir uykusuz takipçisiyim.Aslında uykusuzu sırf Sandık içi köşesi yani Ersin Karabulut için okuyordum ama bir buçuk aydır Ersin Karabulut dergiye yazmıyordu.Zaten hastalıktan geberiyorum beni mutlu eden tek şeyde ortadan kaybolunca tabii baya üzülmüştüm.Bende normalde perşembe günleri çıkan uykusuz dergisini Cuma günü aldım.Bir baktım Ersin karabulut karikatür çizmesede bir yazı yazmış , çok hasta olduğunu falan bahsetmiş mutlu oldum ya.Tabii hasta olduğuna üzüldüm de uzun bir zamandan sonra yazı yazması beni mutlu etti.Öyle işte canlarım.Öptüm gözlerinizden..

Hiç yorum yok: