7 Temmuz 2012 Cumartesi

Ölümden Başkası Yalan

2 gündür Manisa- Turgutlu arasında gidip geliyoruz. Akşam üçte yatıp sabah yedide kalkmaktan tipim kaydı zaten. Bu yazıyı zar zor yazıyorum, muhtemelen yazdıktan sonra refakatçi belgesini de çıkarıp yatarım. Annemin hasta olduğunu söylemiştim. Bu hastalık daha da zorlayınca Manisaya özel hastaneye gittik. Bir sürü testten sonra boğazında bir sürü modül olduğu ve bunların kansere çevirdiği söylendi. Teyzemler, kuzenlerim, ablam, babam, ben yıkılsak ta anneme belli etmemeye çalıştık. Zaten benim psikolojim berbat. Ben bu dünyada sadece annem için yaşadığımı söylerdim hep. O bu durumda olunca kötü oldum hayliyle. Bugün eve gönderdiler anca yolculuktan geldim. Pazartesi günü bir test yapacaklarmış, test sonucuna göre boğazındaki modüllerden parça alınacak. Canı yanacak diye çok korkuyor. Parçalardan gelen sonuçlara göre de ameliyat. Bir yorum yapmak istemiyorum ya. İsyan etmek istemiyorum. Sadece şunu anladım ki ölümden başkası yalan ve her  şeyin başı sağlık. Hala seninleyken, sağlığı yerindeyken ailenin değerini bileceksin. Neyse demek isteğim bir kaç gün yazı giremeyebilirim. Kusura bakmayın artık.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun.
Şuan yapman gereken en önemli şey sabırlı olmak ve annene moral vermek.
öyle önemli bir söz yazmışsın ki,
yanındayken kıymetini bilmek gerek ailenin..
Umarım annenin iyi haberlerini yazarsın buraya.
dua edicem.

Hande dedi ki...

Teşekkürler, hepimiz dua ediyoruz iyiliği için..

Katip dedi ki...

çok geçmiş olsun canım.Benim annem de yaklaşık 2 ay önce ameliyat oldu, göğsü alındı. Meme kanseriymiş, çok ilerlemeden tespit edilmiş neyse ki. Şu an kemoterapi görüyor, yarın 2. kürü alacak.
seni çok iyi anlıyorum, umarım yayılmamıştır kanserli hücreler. Çok sabırlı ve dikkatli olmanız gerek ve en önemli şey moral. Beni gelişmelerden haberdar et, birbirimize yardımcı oluruz.

Hande dedi ki...

Sağol canım sizede geçmiş olsun. Ben sana ulaşır detayları anlatırım.