5 Temmuz 2012 Perşembe

Son açıklık getirişim

Ben her konuya açıklık getirmek zorundaymış gibi hissediyorum kendimi ama bu sondu. Bu son açıklık getirişim. Bir arkadaş bana PuCCa özentisi olduğumu söylemiş. Marjinal ol biraz demiş. Abi PuCCa olmak kim ben kim ya. Tamam PuCCa'yı takip ediyorum, kitaplarını falan çok beğeniyorum ama ben kendi yazılarımla onun yazıları arasında bir benzerlik göremiyorum. Hayır zaten ben ilişki yaşamıyorum ki ilişkilerimi yorumlayayım? Tüm sene boyunca bir tanecik sevgilim oldu amk. Ben burada yaşadıklarımı anlatıyorum, bazen ailemden bazen arkadaşlarımdan bahsediyorum. Zaten PuCCa'nın kardeşi yaşındayım ona saygım sonsuz. Benzetilmek benim için iltifat ama özentisin demek fazla geliyor. Ben burada içimden ne geliyorsa okuyanlarla paylaşıyorum, dertlerimi sıkıntılarımı anlatıyorum. Kimseye özendiğimi falan da düşünmüyorum. Bir daha da böyle saçma konularda açıklama yapmayacağım. Ben naparsam yaparım kimseye açıklama zorunluluğunda da değilim sanıyorum? İşte çekemeyen böyle yollara baş vuruyor canlarım. Yapacak bir şey yok.

2 yorum:

Shanti dedi ki...

http://karmandiabyshanti.blogspot.com lutfen takip et ve yorum birak :) bu arada blogun cok guzel:) gercekten turunun tek ornegi olmalisin;)

Hande dedi ki...

Teşekkürler canım bakıyorum hemen:)