21 Temmuz 2012 Cumartesi

Unutmadınız Beni Dimi?



Bayadır yazmamışım. Manisada başka bir Prof. Doktora çıktık o da ameliyat deyince ameliyat kararı alındı. Bizi arayacaklarını söylediler. Bizde arada birkaç günlüğüne tatil yaptık. Az sonra yine Dikiliye gideceğiz. Yani anlayacağınız ameliyat başarılı geçerse her şey yoluna girecek. İnsan düştüğünde herkes tekmelemeye çalışıyor, destek olacağına köstek oluyor gerçekten. Ama düşmedim ben? Kimse sevinmesin boşuna. Mutluyum her şey yoluna girmiş sayılır çünkü. Mutluyum çünkü; benim zayıflığımdan faydalanıp bana yüklenen insanlar kadar şerefsiz değilim. Daha fazla konuşmayacağım. Bundan sonra hastalıkla ilgili post atmayacağım zaten. Sadece ameliyatın başarılı geçip geçmediğinden haberdar ederim. Bana twitterdan, gmailden, buradan ulaşan herkese tekrar teşekkür ediyorum. Şimdi dikili için hazırlanma vakti. Öptüm canlarım:*

Hiç yorum yok: